۱۳۸۷ اسفند ۲, جمعه

رکورد شکنی

از بعد از امتحانات هنوز نتوانسته بودم رکوردهائی که از بازی های موبایلم به ثبت رسانده بودم را بشکنم ، تا دیشب که بعد از پیاده شدن هفتاد هزار تومان ، تمام کتابهای این ترم به علاوه ی بعضی کتابهای مرجع و کمکی را خریداری کردم و از همان شب شروع به خواندن آنها کردم  و بعد از بستن کتاب در نیمه شب  طبق معمول درتخت خواب شروع به بازی کردم و به این ترتیب توانستم رکوردی جانانه و غرور آمیز از خود  به جای  بگزارم. این تجربه که شبهایی که ذهنم را درگیر مسائل علمی می کنم بهتر بازی می کنم من را یاد افلاطون انداخت که گفته شده ؛ بالای آکادمی فلسفه ی خود نوشته بود هر کس هندسه نمی داند داخل نشود ! این جمله ی به ظاهر بی معنی به این جهت در آنجا درج شده بود که آنها معتقد بوده اند که هندسه ذهن آدم را باز  و باعث هوشیاری مغز می شود و یادگیری هندسه  بهترین مقدمه برای ورود به فلسفه ای  است که  به ذکاوت و سلامت ذهن نیاز مبرم دارد. با این حال به نظر من این برداشت خیلی هم معتبر نیست و افلاطون می توانست  به جای حواله کردن آموختن هندسه به متقاضیان فیلسوف شدن  با نگارش کتابهای مقدماتی این آمادگی را برای دانشجویان اولین آکادمی علمی جهان  ایجاد کند ، مطالعه ی کتابهای علمی به طور کلی و بدون در نظر گرفتن محتوا ، باعث ورزش فکری و افزون شدن ظرفیت و استعداد ذهن می شود و خیلی خردمندانه تر است که یک دانشجوی فلسفه و یا حقوق برای برطرف کردن رسوب های مغر خود به جای تلف کردن وقت  در فهمیدن مسائل هندسی و یا حل  کردن جداول ! به مسائل فلسفی یا حقوقی و تعمق در مطالب رشته ی خود بپردازد .

پ.ن.1: به مسعود ده نمکی پیشنهاد می کنم بعد از ساختن اخراجی های 2 به سراغ ساختن نسخه ی دیجیتالی کارتون ای کیوسان 2 برود وضمن استفاده  از این راهکار در رکورد شکنی های موبایلی برای مردم ، برای جذابت بخشی به سناریو به  برسی عمق رابطه ی ای کیو سان و سایوجان بپردازد.

پ.ن2: از آنجائی که اینجانب اولین کسی هستم که به شیوه ی تدریس افلاطون ایراد وارد می کنم و راهکار جدید و کاربردی تری را نیز ارائه می دهم از مالکیت معنوی این فکر برخوردارم و بنا بر قانون ! حال دزدان و راهزنان احتمالی را که عمدتا ایادی غرب و آمریکای جناینکار هستند را بدجور خواهم گرفت !

۳ نظر:

  1. هیچ وقت فکر نمیکردم با گوگل کردن اسم دکتر واحدی برای کشف یک مقاله با همچین جایی روبرو بشم .
    تبریک میگم هم دانشکده ای ! به نظر از ورودی های جدیدی میای .ما که داریم نفس های آخرمون رو تو تهران شمال میکشیم .
    به هر حال قلم روان و فکر بازی داری . تقریبا تمام نوشته هات رو خوندم .
    پیروز باشی

    پاسخحذف
  2. ممنون احسان جان شما لطف دارید دعا کن ما هم یه روزی نفس های آخرمون رو بزنیم !

    پاسخحذف
  3. بسم رب الشهدا والصدیقین
    خداوند ظهور امام و آقا و ارباب ما حضرت مهدي را برسان آمين
    با سلام خدمت شما
    وبلاگ تخصصی حقوق وبلاگی تحلیلی حقوقی با مقالات مختلف در زمینه حقوق و علوم کیفری در خدمت دوستان حقوقی است
    مطالب و مقالات را بخوانید نظر دهید و در بهتر شدن وبلاگ با نظرات خود کمک کنید
    منتظر نظرات شما در خصوصی موضوع جدید وبلاگ( امضای الکترونیکی و...) که به بحث و تبادل نظرکذاشتم هستم
    موفق و پاینده باشید در پناه حضرت حق
    حمید خان زاده

    پاسخحذف