۱۳۸۷ اسفند ۱۳, سه‌شنبه

نفوذ کلام

در بین اساتیدی که تا اینجا حضورشان را درک کرده ام(آخر لفظ قلم) بدون شک هیچ کدام نفوذ کلام دکتر شهبازی را نداشته اند، بارزترین اثر این نفوذ کلام هم این است که بعد از جلسه ی اول کلاس مدنی ، من را در به در آموزشگاه های زبان کرده است ، اینکه یاد گرفتن زبان انگلیسی از اوجب واجبات است و ندانستن آن بی سوادی محض تلقی می شود را قبلا هم می دانستم چرا که از کودکی و حتی  بعد از اذان، در گوش هایم زمزمه اش کرده بودند، اما هیچ کدام از این زمزمه ها تاثیرش به اندازه ی تاثیر یک لحظه سرکوفت دکتر شهبازی نبود ! چرا ؟

زیرا  وقتی حرف می زند و نصیحتی میکند آن را باگوش هایت نمی شنوی با جانت درک می کنی ، در واقع شهبازی از معدود کسانیت است که خودش چند مرحله از حرفهایش جلوتر است، اگر می گوید زشت است برای دانشجوی حقوق که زبان انگلیسی نداند، خودش علاوه بر این، فرانسه ، عربی و آلمانی هم می داند، بله  راز این تاثیر معنوی  را در یک کلام می توان خلاصه کرد؛ شهبازی عالمیست که به علمش عمل می کند...

۶ نظر:

  1. سلام . خسته نباشين مدت كوتاهي است حدود يه ماه كه با وبلاگ شما آشنا شدم و از اينكه به پيگيري اخبار و نظراتتون مي پردازين خيلي ممنونم پرسشي از شما دارم و اينه كه آيا محل كلاسهاي شما در شهرك غرب خيابان شفق (بالاتر از ساختمان صدرا) مي باشد و اگه چنين است به نظرتون اسامي اساتيد خوب حقوق را بنويسين .
    بنده براي سال 1388 كنكور واحد شمال حقوق ثبت نام كردم و ميخوام بدونم آيا در صورت قبولي همه كلاسهام در همين مكان (خيابان شفق - نبش خيابان فجر )‌ برگزار مي شود يا خير و كلا چه پيشنهادي براي يه دانشجوي سال اولي دارين براي موفقيت بيشتر در اين رشته . هم ايميل و هم آدرس وبلاگم رو نوشتم و خيلي به بنده منت خواهيد گذاشت اگه پاسخ اين حقير را بدهيد
    از لطف شما سپاسگزارم

    پاسخحذف
  2. محمدامین صلاحیان۲۸ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۱۵

    کاملا با نظرت موافقم من مکانیک می خونم اما سر کلاس استاد شهبازی رفتم واقعا ادم جالبی.کلی هم با هم کل کل کردیم.اما 1 عیب داره.با دخترا نسبت به پسرا خیلی بهتره.

    پاسخحذف
  3. تازه من چیزی از جالبی شهبازی هنوز نگفتم !
    تا حالا هر چی استاد مرد دیدم همینطور بودن اگه از تعادل خارج نشه (مثل دکتر وفادار)نمیشه اینو عیب حساب کرد ! اساتید خانم هم معمولا توجهشون به پسر ها بیشتره مثل خانم قریب

    پاسخحذف
  4. شهبازی فرقی بین دختر وپسر نمیذاره .حداقل سر کلاس نمیذاره و اگر هم بذاره عکس مطلب شماست محمد امین صلاحیان

    پاسخحذف
  5. جناب آقای دکتر محمدحسین شهبازی دختر یا پسر براش مهم نیست اینکه کی خوب حرف میزنه یا کی چقدر قشنگ سوال میپرسه برای ایشون مهم است..سواد داشتن مهم همین
    من 6سال با دکتر 6تا درس پاس کردم
    لیسان و فوقش لیسان(نقل از دکتر)

    پاسخحذف
  6. تنها استادی که مرا به درس مدنی علاقه مند کرد

    عاشق حرف زدنشم

    پاسخحذف