۱۳۸۸ شهریور ۱۲, پنجشنبه

عذر خواهی

از ساحت مقدس این وبلاگ عذر می خواهم که تا این اندازه به حضرتش بی توجه شده ام جنابعالی مستحضر هستید که حقیر چه علاقه و محبتی نسبت به شما دارم در همین لحظاتی که ما را به حضور پذیرفته اید بالغ بر ده ها موضوع جالب و قابل انتشار در کله ی این مخلص درگاه در حال غلیان و جنب و جوش است اما یارای به بند کشیدن و مکتوب کردنشان نیست بالاخره تابستان است و تعطیلی درس و بحث و فکر و اندیشه! احیانا اوضاع و احوال قاراش میش سیاسی و ضعف و بی حالی ماه مبارک هم مزید بر علت  و توجیه گر این اساعه ی ادب شده  امیدوارم که با آمدن سال تحصیلی جدید و دیدن چهره های بشاش و طالب علم، اعم از دوستان سابق و لاحق علی الخصوص اساتید مکرمه و نازنین(بدون تای تانیث) تحولی در حال و روزمان رخ دهد و دوباره قلم در دستها به رقص پایکوبی و البته چاکری بیفتد و ما را دوباره روسفید عالیجناب گرداند،ان شاءالله                       با تشکر و احترامات فائقه

۱۸ نظر:

  1. دوست عزیز سلام.من تو دانشگاهتون رشته حقوق بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد قبول شدم.می خواستم بدونم این دانشگاه خوابگاه داره یا نه.و اینکه سطح علمی اساتید و دانشجویان در چه حده.چون دانشگاه قبلیم دانشگاه مازندران بود تا حدی نگرانم.اگه کمکم کنید ممنون میشم.

    پاسخحذف
  2. سلام ، اینجا خوابگاه نداره ولی بهترین دانشکده حقوق دانشگاه آزاد محسوب میشه اساتیدی هم که برای درسهای اصلی و مهم مشغول تدریس هستند هیچ کم و کاستی نسبت به دانشگاه های دولتی ندارند.البته این نکته هم قابل توجه است که امسال سال دومی هست که مقطع کارشناسی ارشد در این دانشکده تاسیس شده و کمی در این زمینه نوپاست !
    ضمنا تبریک میگم این موفقیت رو به شما

    پاسخحذف
  3. متاسفانه وبت پناهنده شده و از من کمک خواسته منم که خیلی دلم براش سوخت پذیرفت م و قرار شد از این به بعد من به روزش کنم متاسفانه دیگه التماس به ساحت وب فایده نداره

    پاسخحذف
  4. با درود
    مرسی که سر زدی
    من شیراز لیسانس گرفتم
    ارشد جزا قبول شدم
    می خواستم بیش تر با شما آشنا بشم البته در صورت امکان
    پیروز باشید

    پاسخحذف
  5. سلام. این جدید ها می خواهند با شما آشنا بشوند در صورتی که ما قدیمی ها هم با شما آشنا نیستیم!! ترم چندی؟ فامیلی ات چیه؟ البته اگر دوست داری بگی وگر نه اجباری نیست!

    پاسخحذف
  6. بنده در جریان این خیانت هستم ولی چون ملیت سابقش رو باطل نکرده بود وقتی برگشت بلافاصله بازداشت شد و الان در سلول انفرادی و در حال بازجوئیه احتمالا همین روزها هم میاد توی تلویزیون اقرار میکنه که آلت دست بیگانگان شده بوده و چندتا فحش هم نثار موسوی و خاتمی و هاشمی میکنه اونوقت دوباره به دامان ملت و جامعه ی حقوق خوانان بر می گرده ...

    پاسخحذف
  7. سیاوش جان به نظرت از یبنندگان جان ِ این تارنما کسی جزوه ی مدنی 8 دکتر شهبازی رو در کف داره ؟ واگه داره با حقیر قسمت میکنه و اینجانب رو رهین منت خودش میکنه ؟
    جناب دکتر نه ترم قبل و نه این ترم مدنی 8 رو برنداشت و البته خیل ملتزمان رکاب همایونی ِ دکتر، با چسبیدن به ایشان اجازه ی طلب مطلوب از استاد گرانقدر رو به حقیر نمیدهند . این شد که حقیر ناچار تنها راه چاره رو دست بردن به دامان این تارنما و بینندگان جانش دانستم چه اینکه رفقای اینجانب نیز همگی در سودای مدنی 8 دکتر جلز و ولز میزنن .
    کوچکترین کمکی از شما و ... باعث میشود نگارنده سطور فوق صیحه کشان سر به بیابان ببرد .

    پاسخحذف
  8. پس چرا شما هویتتو فاش نمیکنی که ما هم این ترم جدید با دیدن چهره ی بشاش طالب علم شما خرسند شیم؟؟!:)

    پاسخحذف
  9. احسان جان من رو که میدونی اسم مدنی هشت که میاد مخم صوت میکشه! ولی یکی از دوستان پیشکسوت و فارق التحصیل قول همکاری داده، اگر یادشان بماند قرار است در همین وب نوشت دستگیر حضرت عالی بشوند.

    پ.ن: معادل فارسی «وبلاگ» علی الظاهر «وب نوشت» مقرر گردیده است، و واژه «تارتما» ما به ازای واژه بیگانه و نامانوس «سایت» وضع شده است. اهم ;)

    پاسخحذف
  10. بسیار ممنونم .
    در مورد تذکر ادبیت هم همینطور .

    پاسخحذف
  11. سیاوش اسکندرزاد۲۵ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۴:۴۳

    با سلام گرایش خصوصی را در واحد تهران شمال پذیرفته شدم همینطور در دانشگاه پیام نور گرایش خصوصی را پذیرفته شدم صرفه نظر از مسائل مالی کدم واحد دانشگاهی را تجویز می کنید آزاد یا پیام نور
    از آنجایی که قرار نیست چیزی در جیب حضرت عالی برود انتظار پاسخی صادقانه را از شما دارم .
    با تشکر قبلی

    پاسخحذف
  12. جــــــــــــــــــــــــــــــان(به سبک مهران مدیرای)سلام ، ببینید اگر همینطور پیش بره من چند وقت دیگر باید در دادگاه حضور به هم برسانم و اعتراف کنم که اشتباهی هستم! من دانشجوی کارشناسی ترم سوم حقوق هستم! اصلا هم اهل نسخه تجویز کردن نیستم! باور ندارید یک سری به مطالب این وبلاگ بزنید و مشاهده کنید! اما ...من اگر جای شما بودم و مشکل مالی هم نداشتم قطعا اینجا را به پیام نور ترجیح میدادم الان یه سری هم به وبسایت موسسه دادآفرین زدم و دیدم اصلا قبول شدگان پیام نور را در حدی ندانسته اند که اسم و عکسشان را در سایت منتشر کنند با این حال بهترین پیشنهادی که می توانم به شما بکنم این است که با این موسسه تماس بگیرید و از آقای دکتر شهبازی کسب تکلیف کنید این هم شماره موسسه:88992090
    این هم سایت دادآفرین جهت اطلاع: http://www.dadafarin.com/

    ممنون که من را تا این حد اشتباهی گرفتید

    پاسخحذف
  13. شما که اصلا اهل نسخه تجویز کردن نیستید . از همه مهم تراینه که یک حقوق دان نباید حقوف خوان باشه ،و باید مستدل صحبت کنه،هر چی باشه باید با عوام الناس فرق داشته باشه.

    پاسخحذف
  14. این بنده حقیر یک پیشنهادی دارم به این شرح که،هر هفته یکی از مباحث حقوقی را به صورت یک صورت مساله مطرح کنیم،هر یک از دوستان استدلالی را مطرح کنن تا دیگران استفاده کنن،این برنامه کمک خوبی به فهم بهتر قوانین و متندگاری بیشتری در ذهن دارد.با تشکر

    پاسخحذف
  15. پیشنهاد خوبیه امیر رضا جان ولی فکر نکنم اینجا عملی بشه چون نه این وبلاگ ظرفیتش رو داره و نه من سکاندار خوبی هستم، به نظرم بد نیست یه محیط تخصصی برای حقوق ایجاد بشه یه جائی مثل «کلوب» که همه در طرح سوال و پاسخ مشارکت داشته باشن

    پاسخحذف
  16. به هر صورت اجرای این بر نامه خیلی مفید،چه جوریش از سواد من خارج رفیق

    پاسخحذف
  17. دنیا حقوق دانشگاه درس استاد همه چی : دکتر شهبازی

    پاسخحذف