۱۳۸۸ اردیبهشت ۵, شنبه

law ebooks

مدتی بود به دنبال ای بوک های قانون برای موبایل می گشتم که دیشب به صورت اتفاقی در حالی که به دنبال یک ویدئو پلیر برای موبایلم می گشتم  مجموعه ای خیلی عالی از قوانین را در سایت تبیان پیدا کردم و به دلیل نیاز مبرم تمام کسانی که به نحوی با قانون سر و کار دارند از جمله دانشجویان حقوق آنها را یکی یکی برای دانلود آماده کردم.

1- ترمینولوژی حقوق : این کتاب که در واقع فرهنگ تمام واژگان مهم و کلیدی حقوق است با توجه به وفور واژه های بیگانه اعم از عربی و فرانسه و همچنین الفاظ فقهی و تخصصی و معانی متعدد بعضی از آنها  به نظر من از مهمترین نیازهای دانشجویان حقوق به شمار می رود که خوشبختانه ای بوک آن با امکان جستجوی واژگان قبلا آماده شده است. برای دانلود کلیک کنید 

2- قانون مدنی : دانلود کنید 

3-قانون تجارت: دانلود کنید

4-قانون مجازات اسلامی :دانلود کنید

5- قانون امور حسبی: دانلود کنید

6-قانون دادرسی کیفری : دانلود کنید

7-قانون ثبت : دانلود کنید

8-  ورشکستگی و تصفیه اموال در قانون ایران : دانلود کنید

9-جزوه مدنی یک تا هشت برای آزمون کارشناسی ارشد به همراه تست : دانلود کنید

 ضمنا همه ی لینکهای دانلود از این آدرس هم قابل دسترسی هستند.

۷ نظر:

  1. دستت درد نکنه واقعاً خیلی دنبالش می گشتم
    موفق باشی

    پاسخحذف
  2. با سلام
    امیدورام که موفق باشید.
    من علی زندی هستم مدیر کمیته روابط عمومی انجمن علمی حقوق دانشگاه پیام نور مرکز تهران
    اماده هستیم که در زمینه های مختلف حقوقی با شما تبادل اطلاعات داشته باشیم
    خیلی خوشحال می شم که وبلاگ انجمن ما را لینک کنید
    آدرس وبلاگ http://www.hoghoogh-pnu-ac.blogfa.com/

    پاسخحذف
  3. [...] من که خود به این قوانین نیاز داشتم، آنها را در وبلاگ حقوق واحد تهران شمال پیدا کردم و برای استفاده شما در اینجا قرار می [...]

    پاسخحذف
  4. واقعا عالی بود از خدمات ارزنده جنابعالی در این راه کمال تشکر و قدر دانی را مینمایم

    پاسخحذف
  5. وبلاگ من www.hoghugh2009.blogfa.comسر بزنید و نظر بدید ممنون میشم

    پاسخحذف
  6. سلام ممنون از تلاشتون خیلی عالی بود امیدوارم همه دانشجو ها برای رشته ای که تحصیل می کنن وقت بذارن و فقط به مطالب کتاب بسنده نکنن و از این زحمات استفاده کنن.

    پاسخحذف